Skip to main content Scroll Top

Grup vocal de dones

  • Home
  • Grup vocal de dones

Les veus del vespre

Creat l’any 2019, el Grup vocal de dones Les veus del vespre és un espai musical exclusivament femení. Obert a dones d’entre 30 i 70 anys sense requerir cap coneixement musical previ, Les veus del vespre busquem gaudir de fer música de forma divulgativa, com a mitjà de desenvolupament social, emocional i cultural col·lectiu. Ens trobem les tardes de dimarts al CASAL MAS GUINARDÓ de Barcelona (Plaça de Salvador Riera 2). 

La direcció musical

Les veus del vespre estan dirigides per la polifacètica Mariana Cabot

Compositora, directora coral i teatral, cantant, pianista, productora musical i escriptora, es va formar musicalment a l’Escuela de Música Lino Gallardo de Caracas i al Conservatori Superior de Música del Liceu en Barcelona, especialitzant-se en Lied.

Què cantem?

Acompanyades al piano per la Mariana, cantem cançons a una o vàries veus, d’estils molt diversos i en diferents idiomes, que triem conjuntament segons les propostes de les participants. I a més, també inventem les nostres pròpies cançons, guiades per la nostra imparable directora!

Amb aquest repertori dinàmic, cada any protagonitzem diversos concerts a casals, equipaments públics i residències de gent gran, destacant la participació anual als actes del 8 de març del Casal Mas Guinardó i al Festival Simfònic, un festival d’àmbit nacional amb concerts simultanis arreu del territori català. 

Si t’encanta cantar, vine!
El Grup vocal de dones resta obert durant tot l’any a totes les dones que volen fer sentir la seva veu! Si vols participar-hi, escriu a l’Agathe -la coordinadora tècnica del grup- a través de coordinacio@utmusica.cat i et convidarem a una primera sessió de prova totalment gratuïta!