Skip to main content Scroll Top

Tallers de Percussió Corporal LLEIDA / EP-ESO-BAT-CICLES-ADULTS

PRIMÀRIA / ESO / BATXILLERAT / CICLES FORMATIUS / ADULTS

Tallers a Lleida conduïts per l’especialista SÍLVIA GARCÍAS DE VES

Música, coordinació i cohesió del grup
Mans, cames, peus, pit, panxa, dits, cara… seran les eines per treballar col·lectivament diferents patrons rítmics que ballarem amb músiques actuals.

Aquests trepidants tallers en una sessió única ens descobriran una nova forma d’expressar-nos de manera rítmica i creativa, alhora que desenvolupem l’autoestima, l’empatia i la cohesió grupal.

En molt bones mans
Els Tallers de Percussió Corporal estan conduïts per SILVIA GARCÍAS DE VES, especialista en percussió i expressió corporal, dansa, coreografia i activitat física per a la salut, i membre del personal docent investigador de l’INEFC de Lleida.

La Sílvia compta, a més, amb un màster en Musicoteràpia per la Universitat de Vic i l’Institut Superior d’Estudis en Psicologia i un màster en Alt Rendiment Esportiu pel Comitè Olímpic Espanyol (COE) i la Universitat Autònoma de Madrid.

Formació, tutorials i materials per continuar
Disposareu d’accés als vídeos tutorials que us hem preparat expressament, per familiaritzar-vos amb la Percussió Corporal i per continuar ballant a l’aula després del taller!

Reduïts, personalitzats i a partir d’una sola sessió
Venim a fer els Tallers de Percussió Corporal en exclusiva per als vostres alumnes (màxim 60 alumnes per sessió) al vostre propi centre qualsevol dimarts o dijous del curs!

NO HI HA RESERVA MÍNIMA: Podeu demanar-nos una o més sessions en la data i horari que preferiu al llarg de tot el curs. I si reserveu 2 o més sessions en un mateix dia gaudireu d’interessants descomptes!

TALLERS AMB 45 ALUMNES O MÉS: 9€/alumne > 8€/alumne si es reserven 2 o més sessions en un mateix dia

TALLERS AMB MENYS DE 45 ALUMNES: 405€/sessió > 360€/sessió si es reserven 2 o més sessions en un mateix dia

  • LLOC: Al vostre centre
  • SESSIONS dimarts o dijous de tot el curs
  • DURADA DE L’ ACTIVITAT: 1h
  • NOMBRE MÀXIM D’ ALUMNES PER SESSIÓ: 60 (òptim 50)
  • TREBALL DE PREPARACIÓ A L’ AULA: 1-2 mesos abans del taller amb vídeos tutorials
  • Aprendre patrons rítmics bàsics de percussió corporal.
  • Desenvolupar la coordinació motriu en relació amb el ritme.
  • Muntar una coreografia amb percussió corporal.
  • Utilitzar el cos com a mitjàexpressiu i de comunicació.
  • Estimar el propi cos i reconèixer i respectar el dels altres.
  • Treballaren dinàmiques col·lectives respectant el grup.
  • Cohesionar el grup a través d’una activitat d’expressió artística.

Competència artística i cultural / Competència social i ciutadana / Competència d’autonomia i iniciativa personal

Disposareu d’accés a un conjunt de vídeos tutorials gravats pels nostres formadors, amb dos objectius fonamentals:

  • Vídeos tutorials de presentació de timbres i patrons bàsics amb dos nivells de dificultat, per familiaritzar els alumnes amb els elements bàsics de la Percussió Corporal abans de fer el taller.
  • Vídeos amb propostes rítmiques i coreogràfiques amb dos nivells de dificultat (incloent guia explicativa), per aprofundir en la percussió corporal abans o després d’haver realitzat el taller, ja que podreu accedir-hi durant tot el curs.

A més, podreu assistir a una sessió de formació opcional, i comptareu amb el nostre assessorament personalitzat durant el curs.

SÍLVIA GARCÍAS DE VES

Especialista en percussió i expressió corporals, dansa, coreografia i activitat física per a la salut, membre del personal docent investigador de l’INEFC de Lleida. Compta, a més, amb un Màster en Musicoteràpia per la Universitat de Vic i l’Institut Superior d’Estudis en Psicologia i un Màster en Alt Rendiment Esportiu pel Comitè Olímpic Espanyol (COE) i la Universitat Autònoma de Madrid.

I si vols més, vine a PercUt!

Taller + espectacle participatiu

Consulta també totes les nostres Cantates escolars

Segur que en trobes una per a tu!